Avantaje
• transmitere a forței, fără joc, în ambele capete,
• timpi de reacție mici,
• este posibilă integrarea de monitorizare a stării de comutare,
• durată mare de viață,
• ușor de integrat în cadrul configurațiilor existente.
Versiuni
1. ROBA®- linearstop- hidraulic Tip 380.01 _.0
Această versiune de frână blochează prin forța arcurilor tija pistonului în mod precis pe poziție, fără joc.
Decuplarea se face prin presiune hidraulică la 35 – 75 bar.
Adecvată pentru frânări de urgență și oprire.
Forța nominală de menținere : 4000 – 50000 N
2. ROBA®- linearstop- pneumatic
Tip 381.0__._ (conform BG Prüfgrundsatz)
Această versiune de frână blochează prin forța arcurilor tija pistonului în mod precis pe poziție, fără joc. Decuplarea se face prin presiune pneumatică de 4 – 6 bar.Adecvată pentru frânări de urgență și oprire (certificată TÜV-SÜD).
Tip 381.1__._ pentru frânări dinamice (conform BG Prüfgrundsatz)
Această versiune de frână blochează prin forța arcurilor și frânează tija pistonului precis în mod pe poziție, fără joc. Decuplarea se face prin presiune pneumatică de 4 – 6 bar. Sunt posibile peste 20000 de frânări dinamice dacă se respectă caracteristiicle tehnice (certificată TÜV-SÜD).
Forța nominală de menținere: 450 – 40000 N
3. ROBA®- linearstop- electromagnetic, Tip 382.0__._
Această versiune de frână blochează prin forța arcurilor tija pistonului în mod precis pe poziție, fără joc. Decuplarea se face prin acționare electromagnetică în curent continuu.
Forța nominală de menținere: 200 – 17000 N

Funcționare
As a new brake system, the ROBA®-linearstop offers for increasing the safety of machinery. As a compact brake unit it can be integrated into already existingmachinery and system constructions easily, quickly and withoutextensive adjustment work. By mounting a secondROBA®-linearstop brake or by using an additional brake onthe servomotor, a redundant brake system can be implementedeasily.The unit having a direct effect on the rod brakes independentlyfrom the drive system.In linear motor axes, the ROBA®-linearstop prevents e.g. not only unpermitted height loss of the vertical carriage due topower failure or other malfunctions, but is also capable ofbraking dynamic movements safety in EMERGENCY STOPsituations.
